Com obrir el nou exercici a GPA?
Per poder treballar al GPA és necessari que es doni d’alta l’exercici en curs.
En el document següent s’exposa el procediment per realitzar aquesta càrrega inicial:
Per poder treballar al GPA és necessari que es doni d’alta l’exercici en curs.
En el document següent s’exposa el procediment per realitzar aquesta càrrega inicial: